چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

سرزمین هوشمند * بهینه سازان سرزمین هوشمند * Sarzamin Hooshmand * انجام پروژه های نرم افزاری * طراحی سایت * طراحی وب سایت * بهترین طراحی سایت در تهران تلفن تماس و مشاوره ۰۹۹۱۵۹۵۷۳۴۲



کارت ویزیت

کارت ویزیت به عنوان یکی از ابزارهای تبلیغاتی و بازاریابی موثر، در کسب و کارهای مختلف، دارای ویژگی و نکاتی است که پیش از چاپ باید مورد توجه قرار گیرد. از جمله آن‌ها می‌توان به کیفیت فایل طراحی شده، جنس کاغذ و روکش کارت ویزیت، وجه، ضخامت، تیراژ چاپی کارت و نحوه برش آن اشاره کرد.

برای داشتن یک کارت ویزت باکیفیت، باید به نحوه ذخیره‌سازی فایل طراحی شده و میزان کیفیت نهایی آن و همچنین استفاده از دستگاه‌‌های چاپ مجهز توجه داشت. همچنین در برخی موارد، نیاز است که بر روی کارت، یادداشتی صورت گیرد؛ بنابراین جنس کاغذ و روکشی که برای آن انتخاب می‌شود باید بتواند این نیاز را فراهم سازد. امروزه جنس و بافت‌های مختلفی همچون، کاغذهای کتان، کارتی و کرافت برای کارت ویزیت وجود دارند که این نیاز را به راحتی برآورده می‌کنند.

جنس کارت ویزیت، یک رو و یا دورو بودن آن و همچنین ضخامت کارت می‌بایست متناسب با نوع کسب و کار انتخاب شود. به طور معمول کارت ویزیت بر روی کاغذهایی از جنس گلاسه، کتان و کارتی چاپ می‌شود؛ که هرکدام متناسب با نوع سلایق و تجارت‌های مختلف، می‌تواند به کارت ویزیت جلوه بسیار زیبایی بخشد.



سرزمین هوشمند
 * بهینه سازان سرزمین هوشمند
 * Sarzamin Hooshmand انجام پروژه های نرم افزاری * طراحی سایت * طراحی وب سایت * بهترین طراحی سایت در تهران

 تلفن تماس و مشاوره

 ۰۹۹۱۵۹۵۷۳۴۲

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.